balloons

Ejendommens selskabslokale kan kun lejes af folk der enten ejer en lejlighed i ejendommen eller som står registreret som lejer på en godkendt lejekontrakt / en lejekontrakt fra Miljøbo A/S. Lokalet ligger bag gitteporten, mellem opgang 48 – 50.

Lejen udgør i alt kr. 1.500 + kr. 3.000 depositum.

  • Op til to timers standardrengøring af et professionelt firma er inkluderet.
  • Hvis lokalet efterlades i en tilstand, hvor der er behov for mere end to timer til rengøring, opkræves yderligere 500 kr. pr. påbegyndt time det tager at udføre rengøringen.
  • Lejer af lokalet holdes erstatningsansvarlig for evt. ødelagt inventar, installationer, service, samt manglende oprydning og rengøring.

Betaling for leje af lokalet vil blive opkrævet via ejerforeningsbidraget (for ejere) eller via huslejen (for lejere) efter festen/arrangementet.

Aflysning: skriv til festlokalet@sigynsgade36-66.dk hvis du vil gerne aflys din booking i god tid (der er ingen afbestillingsgebyr)

Selskabslokalet bookes nemt på følgende måde:

  1. Tryk dato feltet herunder og vælg TORSDAGEN i den weekend du ønsker at leje lokalet.
  2. Hvis lokalet er ledigt denne dato vil du få muligheden “Book“, ellers vælg venligst en anden dato.
  3. Udfyld alle påkrævet felter* i formularen og tryk på “Book” knappen nederst.
  4. Du vil inden for kort tid modtage en bekræftelsesmail med reglerne og yderligere oplysninger. Kontrollere evt. at den ikke er røget i dit spam filter.

Selskabslokalet udlejes ikke nytårsaften. Du få besked via e-mail, hvis en eller anden grund, din booking er ikke mulig.

Skriv til festlokalet@sigynsgade36-66.dk hvis du har spørgsmål!

Når reservationen er accepteret, vil du torsdagen i den weekend få nøglen lagt i din postkasse. 2 nøgler vil blive udleveret: en for indgangen og en for gitterporten. 

Når udlejningen er overstået returneres nøglen sammen med overdragelses-tjekliste i postsprækken ved viceværts kontoret (kælderen mellem 44 og 46) senest den efterfølgende mandag, kl. 9.

Ved modtagelse af nøglen skal lejer undersøge om alle forhold er i orden og sikre at alle ting er til stede jf. optællingslisten. Er der ting der mangler eller ikke virker, eller hvis lokalet ikke er ordenligt rent, skal dette meldes til Bestyrelsen umiddelbart efter overdragelsen af lokalet. Tag billeder, hvor det er muligt. Det vil dog ikke altid være muligt at rette alle problemerne i tide.

Regler for leje af selskabslokalet

  • Ansvaret for selskabslokalet tilfalder lejer fra tidspunktet for udlevering af lokalet og til det kontrolleres efter endt leje. Lokalet må kun anvendes til private arrangementer.
  • Lejer er ansvarlig for selskabslokalet, den tilhørende terrasse samt området ved udgangsdøren inkl. døren i metalporten. Døren i metalporten må ikke blokeres, og låse-/lukkefuntionen må ej heller sættes ud af drift – Til at lukke gæster ind og ud skal dørtelefon anvendes.
  • Lejer er ligeledes ansvarlig for, at ingen personer opholder sig i kældergange, trapper m.m. hvortil der er adgang fra selskabslokalet. Ophold her er strengt forbudt!
  • Lokalet er af brandmyndighederne godkendt til maksimalt 40 personer, hvorfor der aldrig må opholde sig mere end 40 personer i selskabslokalet og på den tilhørende terrasse. 
  • Rygning
    • Der er rygeforbud i lokalet og kældergange, trapper m.m.
    • Det ikke tilladt at henvise rygere til området ved indgangsdøren / metalporten.
    • Rygning kan kun ske på terrassen.
    • Det er ikke tilladt at pille ved røgdetektorerne.
  • Musik
    • Der må ikke spilles musik for åbne døre og vinduer.
    • I weekender skal musikken dæmpes efter kl. 01.00 og på hverdage efter kl. 22.00
  • Lejer er ansvarlig for sine gæster og deres færden på hele ejendommen.
  • Inden aflevering af nøglerne skal leje have kontrolleret oprydning og rengøring (se listen på næste side).

Overtrædelse af ovenstående regler vil blive betragtet som brud på husorden og lejer af festlokalet vil kunne få en karantæne på 2 år.

Inden aflevering af nøglerne skal følgende udføres:

Oprydning + Rengøring

  • Køleskab og fryser rengøres.
    • Køleskab og fryser skal være tømt, slukket og åbnet.
  • Komfure, ovn og mikrovn rengøres, inkl. riste, bakker og ovnlåge
  • Tøm, sluk og rengøre opvaskemaskinen efter brug.
  • Opvasket service sættes på plads jf. mækater på skuffer og skabe.
  • Terrassen skal være ryddet for affald inkl. kapsler, cigaretskodder ol.
  • Selskabslokalet skal være ryddet for stole, disse skal stables i området under trappen. Borde stables i den ene ende af lokalet.
    • Stole og borde skal være rengjort.
    • Tape- og papirrester fjernes fra borde.


Affald

  • Skraldespande i køkken og toilet skal tømmes.
  • Affald, indsamlede flasker og dåser i affaldsposer skal fjernes fra lokalet.
  • Køkkenet / lokalet er tømt for mad, poser, engangsservice ol.
  • Affald (så som flasker, kapsler, servietter, glitter, osv.) på gulvet skal fjernes.


Generelt

  • Evt. ødelagte ting skal anmeldes til bestyrelsen.
  • Udfyld tjeklisten der følger med din booking, og aflever den sammen med nøglerne.
Terressen
Terressen

 

Opgangen

 

DSC_0331

Garderobe

 

Festlokalet
Festlokalet

 

Festlokalet
Festlokalet

 

Køkken

 

Køkken
Køkken

 

Køkken

 

Toiletter

 

Musikanlæg med cd-afspiller og bluetooth så man kan forbinde telefon trådløst og bruge eks. Spotify.