balloons

Ejendommens festlokale kan kun lejes af folk der enten ejer en lejlighed i ejendommen eller som står registreret som lejer på en godkendt lejekontrakt / en lejekontrakt fra Miljøbo A/S.

Lejen udgør i alt kr. 1.500 + 3,000kr depositum. Lejer af lokalet holdes erstatningsansvarlig for evt. ødelagt inventar, installationer, service, samt manglende oprydning og rengøring.

Betaling for leje af lokalet vil blive opkrævet via ejerforeningsbidraget (for ejere) eller via huslejen (for lejere) efter festen/arrangementet.

 

Festlokalet bookes nemt på følgende måde:

  1. Tryk dato feltet herunder og vælg TORSDAGEN i den weekend du ønsker at leje lokalet.
  2. Hvis lokalet er ledigt denne dato vil du få muligheden “Book“, ellers vælg venligst en anden dato.
  3. Udfyld alle påkrævet felter* i formularen og tryk på “Book” knappen nederst.
  4. Du vil inden for kort tid modtage en mail med lejekontrakten og yderligere oplysninger. Kontrollere evt. at den ikke er røget i dit spam filter.

 

Feslokalet udlejes ikke nytårsaften. Du få besked via e-mail, hvis en eller anden grund, din booking er ikke mulig.

Skriv til festlokalet@sigynsgade36-66.dk hvis du har spørgsmål!

Når reservationen er accepteret, vil du torsdagen iden weekenden få nøglen lagt i din postkasse. 3 nøgler vil blive udleveret: en for indgangen måder, en for skabet i garderobe og en til slisken værelse. 

Når udlejningen er overstået returneres nøglen i postsprækken ved vicevært kontoret (kælderen mellem 44 og 46) senest 2 hverdage efter afholdelsen af arrangement/fest.

 

Ved modtagelse af nøglen skal lejer undersøge om alle forhold er i orden og sikre at alle ting er til stede jf. optællingslisten. Er der ting der mangler eller ikke virker, eller hvis lokalet ikke er ordenligt rent, skal dette meldes til viceværten umiddelbart efter overdragelsen af lokalet. Det er lejers ansvar, at viceværten får besked om dette inden festen / arrangementet afholdes.

 

Tlf. til viceværten: 4015 3809 / 3529 8000

Email: ejendomsservice@ip.dk

Regler for leje af festlokalet

  • Ansvaret for selskabslokalet tilfalder lejer fra tidspunktet for udlevering af lokalet og til det kontrolleres af viceværten efter endt leje. For hver leje er det tilladt at holde en fest / et arrangement. Lokalet må kun anvendes til private arrangementer.
  • Lejer er ansvarlig for festlokalet, den tilhørende terrasse samt området ved udgangsdøren inkl. døren i metalporten. Døren i metalporten må ikke blokeres, og låse-/lukkefuntionen må ej heller sættes ud af drift – Til at lukke gæster ind og ud skal dørtelefon anvendes.
  • Lejer er ligeledes ansvarlig for, at ingen personer opholder sig i kældergange, trapper m.m. hvortil der er adgang fra festlokalet. Ophold her er strengt forbudt!
  • Lokalet er af brandmyndighederne godkendt til maksimalt 40 personer, hvorfor der aldrig må opholde sig mere end 40 personer i festlokalet og på den tilhørende terrasse.
  • Rygning
    • Der er rygeforbud i lokalet og kældergange, trapper m.m.
    • Det ikke tilladt at henvise rygere til området ved indgangsdøren / metalporten.
    • Rygning kan kun ske på terrassen.
  • Musik
    • Der må ikke spilles musik for åbne døre og vinduer.
    • I weekender skal musikken dæmpes efter kl. 01.00 og på hverdage efter kl. 22.00
  • Lejer er ansvarlig for sine gæster og deres færden på hele ejendommen.
  • Inden aflevering af nøglerne skal leje have kontrolleret oprydning og rengøring (se listen på næste side).

 

Overtrædelse af ovenstående regler vil blive betragtet som brud på husorden og lejer af festlokalet vil kunne få en karantæne på 2 år.

Inden aflevering af nøglerne skal lejer have kontrolleret oprydning og rengøring i henhold til vejledende liste herunder:

Oprydning

  • Skraldespande tømt i køkken og toilet.
  • Køkken tømt for mad, poser, en gang service ol.
  • Køleskabe og fryser skal være tømt, slukket og åbent.
  • Service er vasket op og på plads jf. optællingslisten.
  • Terrassen skal være ryddet for affald inkl. kapsler, cigaret skodder ol.
  • Evt. ødelagte ting skal stilles frem så viceværten let kan tage stilling til skaden omfang.
  • Affald (så som flasker, kapsler, servietter, osv.) på gulvet skal fjernes.
  • Affald og indsamlede flasker og dåser i affaldsposer skal fjernes fra lokalet.
  • Festlokalet skal være ryddet for borde og stole. Borderne skal stables i den fjerne ende af rummet, og stolerene skal stables i området under trappen.
    • Stole og borde skal være rengjort (inkl. understel).
    • Tape- og papirrester fjernes fra borde.

Rengøring

  • Alle gulve fejet (køkken, hovedområdet, gangen oppe og nede samt toilet).
  • Alle gulve vasket (køkken, hovedområdet, gangen oppe og nede samt toilet).
  • Toiletterne vasket.
  • Vaske rengjort (køkken og toilet).
  • Skabene skal være tørret af.
  • Vindueskarme, vægge mv. skal være rengjort.
  • Køleskabe og fryser rengøres.
  • Komfure og ovn rengøres.
Terressen
Terressen

 

Festlokalet
Festlokalet

 

Festlokalet
Festlokalet

 

Køkken
Køkken

 

Køkken
Køkken

 

Køleskab

 

DSC_0331

 

Garderobe

 

DSC_0334
Toiletter

 

DSC_0336
Opgangen

 

Musikanlæg med cd-afspiller og bluetooth så man kan forbinde telefon trådløst og bruge eks. Spotify.